McDonald’s wycofuje roślinnego burgera z menu. Powód? Brak popytu
McVeggie wprowadzono na rynek w 2019 roku z wielkim rozmachem i przy naprawdę dużym zainteresowaniu mediów jak i konsumentów. Prognozy były obiecujące, bowiem już wtedy wiele badań rynku wskazywało na to, że rynek wyczekuje roślinnych zamienników mięsa i z popytem nie powinno być problemu.
McDonald’s wycofuje roślinnego burgera z menu. Rzecznik sieci tłumaczy zaskakujące posunięcie giganta
„Burger McVeggie został usunięty z menu w zeszłym miesiącu w odpowiedzi na zmiany w popycie klientów”
Rzecznik stwierdził też, że pomimo braku burgera wegetarianie wciąż mogą dostosowywać inne produkty do swoich potrzeb.
Dalej uspokaja:
Jesteśmy zaangażowani w słuchanie opinii naszych klientów i stale dostosowujemy nasze menu, aby zapewnić klientom więcej tego, czego chcą
Informacja o wycofaniu roślinnej kanapki z menu MC została przyjęta ze smutkiem przez wielu konsumentów, którzy zdążyli się już przyzwyczaić do tej pozycji w menu.
Na pocieszenie można dodać, że ten sensacyjny news o tym, że McDonald’s wycofuje roślinnego burgera dotyczy nie naszego rynku, a odległej Australii więc w Polsce deficyt roślinnych burgerów z dwoma złotymi łukami nie powinien być odczuwalny – przynajmniej na razie…